Pust & Stön

Nu är jag riktigt jäkla trött på att plugga. GAAAAAH!! vill bara att de ska vara slut på tentor så man kan slappna av lite och göra något annat än och tänka på tentor. Men imorgon så är en iallafall över, då är de bara den fruktade matte tentan. Den kommer gå käpprätt åt helvete. Men får ta tag i det under helgen och nästa vecka. Sen ska jag vila lite ett tag innan de sista tentorna ska bli avklarade.
Idag har jag pluggat: 10 timmar. Är så trött på fysik nu så jag spyr snart.
Men tentan är svår, eller fysik är svårt. Men får hopppas på de bästa.
Ska försöka få med sanna & helena till Arvika nu till helgen. Jaaa vi behöver bli av med lite hjärnceller. Jag har inte varit ute på evigheter. Micka kanske hakar på också, sara jobbade tyvärr. Tusan. Känns som vi aldrig hinner ses, vi går om varandra. Men fika på fredag blir det ialalfall.
Imorgon efter tentan så ska jag sanna & helena äta våfflor. Yeah. och se på smalasussie. Inga fel där inte. Tssss.
Nej. mycke sömn ska de bli inatt, vi kan ju hooooppas iallafall.
Jag blir alltid hispig natten innan tentan och kan inte sova.

nej, hej och hå. Ska räkna lite rörelsemängd innan jag ska nanna kudden. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback