Onsdag

Vilken dag. Skönt att den är över. Åkte till skolan tidigt och pluggade det sista innan tentan. Var super nervös och hade ont i magen. Vi vimsade bort lunchen lite, skönt att sitta och dröla i några timmar. Sen var det tenta.
Jag blev klar typ först. Om de berodde på att jag kunde det eller gjorde slarvfel vette tusan. men det kändes bra iallafall. Men man ska aldrig säga för mycket.
Sanna, helena och jag åkte hem till mig och gjorde massa våfflor. och alla är nu slut. Ganska mycket deg i min mage nu. Men de var vi värda efter denna hårda vecka. Men imorgon får de bli en springtur på morgonen för att samvetet ska förbättras lite (har inte kommit så långt på de där med mitt samvete riktigt än)
Sen skola. Sen kommer mamma och ska shoppa med mig. IiiiIiiii. Kul Kul. är shoppingsugen.
Jag tror jag övertalat sanna och helena om att en fest i arvika på lördag kanske inte är så fel. Yeeej.

nej ska nanna kudden nu.
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback