nhas

Jag kom på en sak förrut. det är väldigt kul att träna. Sen kom jag på en annan sak också, det är väldigt tråkigt med kemi, speciellt när man vet att man har en tenta på fredag. Gulp. Men de är bara måndag och jag har 3 dagar framför mig med sten hårt plugg. Så det så. Så får man göra sitt bästa sen. Som mamma säger.
Ska krypa till kojs nu, efter en helt okej måndag....

På Onsdag ska jag fika med Moa, hon måste iof ta sig till universitetet om hon vill fika med mig eftersom jag har planerat att bosätta mig där med sanna de här kommande dagarna. Men iallafall.

Och efter tentan på fredag ska jag och Carro ta en tur på stan och fika, prata skit och shoppa födelsedagspresenter. Jämt göör bra de.
Jag är extremt shoppingsugen just nu, vill ha nya kläder. Men de ska jag ta när jag 1. får tid 2. slutar vara snål 3. får mera pengar 4. när mamma vill med mig.

Jag är fortfarande inte vuxen nig att shoppa själv utan bäst är det när mamma är med så kan vi slå våra kloka huvuden ihop. Vi är faktiskt riktigt bra på att shoppa ihop.

Ja, nej jag kanske ska ta o sova. Har ställt klockan på 6 för att ev. gå ut och gå en tur på morgonen. De är skönt. Fast sängen brukar iof vara skönare.

Blir lite nervös inför buggen också, orkar inte ha han där efter mig en kväll till. Vill inte dansa med han 5 gånger när alla andra kommer undan med kanske max2 danser. känner mig bara liiiite utsatt. Men ska ta på mig nått fult och g ådit utan smnk så kanske han lämnar mig ifred, fast jág är ganska tveksam, han är lite insnöad på mig tror jag.


Nej sova var det. God natt gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback