Måndag.

Upp halv 7 imorse, va länge sen jag sov i min säng! va riktigt skönt.
Åt massor med frukost (löööööve brajkfust). Sen bilen till K-stad.
Hade matte föreläsning. Hängde med ganska länge men tappade koncentrationen helt på slutet!
Åt lunch, slappade och pratade skit lite. Fysik lektion. Slutade 3, gick ut i MASSOR med snö. USchaaa.
Sanna & jag satte oss i bilen, haha ja lite incidenter hände och vi hade skrattanfall i sisådär 5 minuter innan vi kom iväg. Skjutsade hem henne och jag åkte och handlade mat. Packade upp alla grejer i lägenheten och har precis ätit lite mellanmål innan jag ska iväg och träna. Orkar bara träna ett pass idag, eller jag hinner inte mer.
Sen hem o plugga innen de blir sängen.
Sen är de bara tisdag kvar på denna skolveckan. HIhihui.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback