måndag

Idag är det måndag igen. Inne på den sista tenta veckan för ett tag framöver nu. Ska bli fruktansvärt skönt att slippa oroa sig för någon tenta på ett tag. Även fastän jag misstnker att jag kan få en omtenta på matte kursen. Vem tusan vill räkna med bokstäver? Ack ack ack.
Åkte med pappa hem hit. Har varit och handlat och ätit lite lunch. Ska åka iväg o träna vid 5. Kan behöva få en lite träningdos den här veckan om jag ska orka med alla siffror och bokstäver.
Men nästa vecka är det påsk och jag ska eventuellt till fjällen. Eller så är jag hemma och leker. Ska inte plugga då iallafall, de är en sak som är säker.
Nu ska jag derivera lite och lösa lite ekvationer med sin & cos. UUUhhh vad jag älsker´t.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback