Måndag

Skulle upp och gå idag. men caroline falk väckte mig och behövde skjuts till tåget, den lilla sömntutan hade missat bussen. Snäll som man är så gick jag upp, på med glasögon och satte mig ganska jätte nyvaken i bilen och hämtade Carro & erik på kronoparken. De hann med tåget och jag kom hem och gjorde mig iordning, så jag missade min promenix, får ta de imorgon,
Ska ha matte föreläsning och matte lektion och egentligen kemi lektion men vette tusan om jag går på den, Borde prioritera och plugga fysik. Blaaha blaaaha.
Sen blir de hem, koka kaffe och massa massa plugg!! Ska bli skönt efter nästa vecka för då börjar tentorna lugna ner sig lite. Då ska jag träna och leka med mina vänner. Så det så.
Nej får väl plocka ihop matlådan och börja traska ut mot bussen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback