Måndag

Hinner inte med längre. snart är jag 64 år och har inte ens märkt det! Så fort känns det som att tiden går.
Helgen har varit bra, började den i ferdags genom att sova i ca 13 timmar i charlottenberg. Social... Men jag var trött.
I lördags var vi i boda, åkte pulka bakom 4-hjulingen, ramlade så jag har blåmärken...på kvällen blev de Tv + mys.
Igår var de plugg på förmidagen sen tvättade vi min bil. Fin fint. Till K-stad och plugga & se på beck. SOoova.
Idag har de varit skola för hela slanten. Fysik föreläsning, hem och åt lunch skjutsade andré till tåget, tillbaks till skolan och hade fysik labb med %&/(%!" hans,. intye så omtyckt. Nu är jag hemma, har ätit mellanmål ska dra på mig träningskläderna och på bodystepp. Ska bli så otroligt skönt att få röra på sig. de kryper i benen på mig. Överskotts enegegi. Sen hem poch plugga.... ja mycke plugg blir de nu ett tag. Men snart är de slut, och måste säga att jag kommer vara så jävla nöjd med mig själv när de här basåret är avklarat!
Nej ska klä på mig tr'ningjkläder.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback