Lördag

Ja, kl 07:43 nöp pappa mig i min stortå. Jaaa, inte precis så man vill vakna på en lördag. Men va pigg och gick upp. Åt frukost och sen på med skidkläder. Iväg till  falun, kajsa skulle åka Skidorientering tävling. Hon startade och vi andra åkte en tur vanlig skidor. Riktigt kul, återhämtat mig från min lilla förkyldning som inte var så farlig. Typ en endagars halsont. Myssko. Men iallafall så hann vi tillbaks för att se syrran ta sig i mål. Och hon vann. ja ibland önskar jag också att jag va bra i någon sport, det ser så kul ut. Men man kan ju inte vara bra på allt.
Åkte till Lager 156 och shoppade loss. De är jag bra på iallafall. 2 par jeans & ett linne & ett par skor. har jag nämnt att min pappa richordson är väldigt snäll? Det är han iallafall.
Handlade mat och nu är kajsa och pappa och vallar. Jag och mamma ska laga mat. Fast först ska jag plugga. Yeeeeeeeeeeeeeej. Längtat hela dagen (hör ironin, men snart är det tenta)

Fick reda på att Lottie kommer hem till veckan också. Fy tusan vad jag saknar henne!!! så nu måste la familia träffas, jag lovar jag skolkar tilloch med för denna händelse. Hahahhaa skandal.


nej ska plugga pusssssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback