HUo

Idag är det tisdag. Vi har varit lediga men jag och sanna har varit i skolan heeela dagen och pluggat. Duktigt.
Känns inte jättebra, men helt okej. Ska sitta nu ikväll också och imorgon förmiddag.
Ska bli riktigt skönt när den är över!! Imorse gicka jag upp 10 i 6. Vaknade pigg och gick ut o sprang i 50 min. Skön start på dagen. Har varit på richardsons en sväng, pappa fixade ett våffeljärn till mig. Min pappa är snäll.
Jag blev akut chokladsugen. Kom på en sak som mormor gjorde åt mig o syrran när vi var små, chokladklet. Bestående av grädde,kakao och socker. Kan vara anledningen till att jag var tjock när jag var liten. De positiva med det är att man inte orkar äta speciellt mycket. haha. Så nu har jag sockerkick och ska plugga. Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback