Fredag

Ja, efter många om och men åkte jag till charlottenberg igår. Bra beslut. Fikade, tränade och pratade på.
i natt var de dock inte lika roligt, min hals gjorde ont. Jaa, man ska väl drabbas av förkyldning minst en gång per år. De är väl bara så. Var meningen att jag och micka skulle träna, men insåg efter en natts hårt slit med att svälja att detta nog inte var det bästa för min kropp.
Men nu är de lite bättre, var på appoteket och pratade med en tant där, hon sa att jag hade antagligen sovit med öppen mun då får man mycke ondare. Så nu har jag normalt ont i halsen och lite över normalt huvudvärk.
Ska sätta mig och plugga nu, innan vi åker till systeryster. Jag lovar att hålla mig långt borta från henne, vill inte smittas.

Nej tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback