Dååålig

Jag är dålig på attt uppdatera. Jag befinner mig nu i Charlottenberg. Precis ätit oxfileé. AJjajajjj vad gott det var. Glass till efterrätt. Så ett vinglas på de så inom en snar framtid kommer jag ligga i soffan med en godisskål och snarka. Jag är lik min mor. Tentan i fredags gick bra, hoppas jag! Sanna och jag firade med en fika på stan innan jag tog tåget hit. Mamma och pappa är i sundsvall på skidtävling så ingen idé att sitta ensam i skogen när man kan vara här där man får mat och slipper tända i pannan. Lyx. Igår tränade jag & andré sen smällde vi oss pizza och godis. jag somnade fort fort i soffan. Jag var sliten efter en veckas hårt pluggande och lite sömn. Hoppas jag är lite mer social idag.
I natt kunde jag dock inte sova, till min pojkvänns förfäran. Han var en aningens grinig där vid halv 4 tiden då jag vände och vred på mig och kastade kuddar lite här och där. La mig tillslut på soffan och somnade.
Idag har jag druckit kaffe och pluggat! duktigt. Sen började jag och André städa hans rum. Han tröttnade fortare än fort och jag fick avsluta. Tog en springtur på de också. Sköööönt.
Nu ska jag inta soffläge och se på en bra film med familjen Lilloe-Larsen.

God night (jag är sanna insperarad och slänger in lite engelska ord då och då)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback