cd

Ja då har vi avklarat Bugg Nr 9, bara en gång kvar nu. Jag fick återigen lite hjälp med den svåra snurren, så nu sitter den. Och den va kuul.. Sen hjälpte de inte att jag slapp dansa med han med döda fisk händer, eller dansade bara en dans med han iallafall. Så de gjorde också de hela roligare. Mycket bra mycket bra.
Ligger i sängen och funderar på om jag ska ladda ner One Tree hill, men de är nog bäst att jag gör de på torsdag natt, så jag inte lägger ner viktig plugg tid på att titta på de. Så kan jag ta de när jag åker hem till helgen.
Längtar tills vecka 15, då alla tentor är över och man kan pusta ut ett tag innan sista rycket innan skolan slutar. Lite tråkigt och sluta nu faktiskt, skulle lätt kunna gå med dom människorna i klassen 2 år till.
Men men, de är såhär de är.. Och nu ska jag sova.
En Kemi dag väntar imorgon, ska tamig fan klara den här tentan. Försöker låta positiv och få upp min plugg motivation..... Ja hejjsanhoppsan nu ska jag nanna kudden.
Pussokhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback