Bugg.

Nu har jag buggat, och idag var de kul! Jaaaa. Jag fick dansa med en lärare som visade mig vad jag skulle tänka på osv. Mycket bra. Sen var de ju inte lika kul att bli förföljd på dansgolvet. En kille "som inte har alla hästar i hagen" har blivit lite bettutad i mig. Jag stog på ena sidan dansgolvet och gjorde mina "grudsteg" för alla killar var upptagna, han stog och dansade längst bort i lokalen. När de sa att alla skulle byta danspartner, vem står inte bredvid mig? jo HAN, Då hade han sprungit från kortsidan läängst bort i salen till min sida för att få dansa med mig. sen så övade jag på en högersnurr, vem kommer inte och säger "de är lättare om du dansar med mig, jag kan hjälpa dig" Sen nör jag och sanna började gå flör att hämta våra jackos dyker han upp bakom mig och säger hej. Men just då var jag inne i en mycket intressant konversation med sanna. hahaha. UUURK! skulle väl inte klagat om de va en snygg kille i sina bästa år men de här är inte okej.....
Men snäll som jag är leer jag och dansar med han, nämnde jag att han har slappa händer som fiskar och luktar gammak disktrasa? tvättade mig om händerna sisådär 46 gånger när jag kom hem.
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag hem.. IiiiIiiiiiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback