Svettigt.

jobbfesten igår var hellyckad. Massa roliga lekar, cider,öl o glada folk. Skojjigt.
Martin var väl inte på topp i morse när han stod och bakade kl 6 och hade lagt sig halv 5. ack ack.
Dagen idag har varit ett helvete. 64 lunch har jag kompnerat ihop. Med lite hjälp av frida som tur var.
Vart kommer alla folk ifrån? och varför vill dom till Klässbol en sån här fin dag??
Hjälper inte att jag är slö av pencilinet. Min hjärna hängde verkligen inte med idag.
Kom hem för en timme sen. Tog en springtur för att rensa huvudet och slappna av lite.
Tog en runda vid vattnet. AAAah dummt. Massor med gräs, sprang med gräs till knäna.
Fast det var ju iof ganska effektivt eftersom jag sprang fort som en dåre för jag var rädd för ormar.
Nu är jag hemma o svetten rinner av mig. luntar: lax, fritös, skagenröra, svett, tåfis & disktrasa.
Så nu ska jag hoppa in i duschen och sen göra middag till mig själv. Är totalt ensam hemma ikväll.
jag & katten. Men de är ganska skönt det med.
Pappa är på någon fest, men han sa att han inte skulle vara borta så länge. fast det tror jag inte riktigt på.
Tsss.

Tjoflöjt.

Ps. Min högsta önskan: Vara ledig en dag med alla mina vänner i solen & ha picnick. JAa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback