Söndag

åÅå vad det är skönt att vara ledig. Vill icke tillbaks till jobbet. Men men.
Igår åkte vi en sväng till charlottenberg, hämtade kläder till André och jag köpte The sims 3. Och ja, jag är fortfarande en nörd. Sen till Gunnarskog där vi hälsade på mormor och morfar. Mat & fika Mummmmsigt.
Hem och till golfbanan. Precis när vi gick ur bilen så börjar det spöregna! så vi fick åka hem istället.
mamma & jag tog en spriungtur. Sen mys lördag.
Idag upp o leka. sen till golfbanan, jag blev sur som ett bi. André lika så.
Nu är vi hemma och andré fick en glass och blev på bättre humör och jag likaså.
Så nu ska vi snart åka till golfbanan och spela 9 hål med pappa.
sen ikväll ska vi nog ta en tur på sjön.
Måste umgås så mycke jag bara kan med André nu innan han flyttar. Uschanemejjen. 1 vecka kvar!!

Pusssss

Kommentarer
Postat av: Cärrå

ursh.. bit i det sura äpplet. umgås med honom svinmycket nu innan han drar!! vart ska han någonstanns? och vart ska du till hösten? :) saknar dig sambon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback