Kass.

Kass på att blogga. Har icke tid. I lördags hade vi kalajs hos Carro. Alla samlade (nästan, sara saknades och det mycket) Vi var på bryggan o röjde, jag var liiiite duktig. Åkte hem halv 2, började nämligen jobba kl 8 dagen efter så....
Har jobbat,jobbat,jobbat. Har jobbat mån,tis,ons,fre,lör,sön,mån & tis. Nu är de bara onsdag och torsdag kvar sen ska jag vara ledig en HEL helg. Lyx...
Ska njuta till max.
Men har varit kul på jobbet, frida och jag har grejsimojsat i köket och hittat på massa nya rätter vi vill införa på menyn.
Igår tränade jag RPM, idag sprang jag en timme & en timmes terräng med Ola.
Jaaa de var gött. Nu har jag ätit en omelett och ska lägga mig i soffan tror jag.
Kommer inte ihåg senast jag kollade på Tv.


Söta Ronia tog studenten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback