Hemma.

Imorse var jag i Grekland. Nu i Sverige. Hade gärna stannat i en vecka till på Zakynthos.
Har varit enormt skönt att bara slappa, läsa bok, sola, bada, äta glass, kramas & äta massor massor med god mat i en vecka. Man ska inte klaga på tillvaron ¨då inte.
Var mulet 2 dagar. Då var vi inte så glada. Resterande 5 dagar låg vi pladask på solstolen.
Vi är lata och orkade inte vara turister och åka runt och upptäcka saker. Räkte gott och väl att upptäcka poolen / havet.
Nu är jag hemma. Trött. Ska jobba imorgon sen leka lite med mina looovley vänner.
Ska fixa och doola lite sen lägga mig i soffan och sova lite.

Litet smakprov:

   

   

     
 

Zakynthos 31-05-09






Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh va mysigt de ser ut gumman, och vad jag saknar dig! kul de ska bli att ses imorn :)

2009-06-07 @ 21:40:59
Postat av: Cärrå

Fy faan va skönt det ser ut :)))

Postat av: Lotti

Så söta ni e baby;)

2009-06-09 @ 18:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback