Fredag

Igår var det studentfirande för fulla muggar.
Kl 3 var det utgång för Taserud. jag och Moa var där tidigt.
Jag ställde mig med Familjen Lilloe-larsen. André kom ut....och han pratade i telefon.
Haha. Han fick massa blommor osv. Sen hämtade jag Sara och vi åkte till solbergas skolgård
och tittade där med. Träffade Göran. Och vinkade till Tommy. Goa gubbar de där.
Gav Viggan paket och Grattade Ronia. Träffade ävem Sanna en sväng :)
Sen åkte jag mamma & pappa till Charlottenberg. och fick mat! Gott.
vid 9 tiden bestämde jag mig för att joina med till bryggan. Micka hakade på.
Vi skulle bara ta en öl och kolla på studentfirandet.
Det blev en spontanfylla....som jag aldrig vill vara med om igen.
Fast de var sjukt roligt på bryggan. Men inte idag!!
Började jobba kl 8......mindra kul.
Martin gapskrattade åt mig när jag kom in genom dörren.
klänning, inga skor, håret på ändan, röda ögon....ja tänk er själva.
Sen kan de tilläggas att vi hade enormt mycke folk på jobbet och jag fick slita som ett djur.
Så nu ska jag äta mat med familjen sen inta soffläge. Gött.
Ska jobba hela helgen. Jojooooo.

Kajsa är hemma så ska leka med henne.


Love you babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback