Fredag

Vakande, ganska positiv. Åkte till jobbet och gjorde massa smörgåsar.
Öppnade 11. Folk strömade in. Jag hade beställning till en buss med 33 pers.
Var tvungen att göra klart dom samtidigt som beställningar till vanliga kunder radade upp sig.
Å det var varmt. och jag äter pencilin så är slö som en älg.
Martin fick hoppa upp och hjälpa mig tills bussen fick mat,
Sen bara fortsatte beställningarna att komma. Uscha vilken dag.
Thea & jag hjälpte Frida stänga. Blev klara vid 5 tiden.
Nu har jag duschat o gjort iordning mig och lagat mat åt pappa.
mamma är på västkusten så nu måste någon annan ge föda till min far.
Han är typ handikapad i köket.... Tsss.
Nu ska jag snart åka iväg på sommarfest med jobbet. Ska unna mig en öl.
Bara för att det är fint väder och jag inte får njuta av den alls. (är blek som ett lakan)
Så därför ska jag ta mig en öl i kvälls solen med mina jobbarkompisar.
Så det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback