Vinbärsmuffins

Jag har varit på stan. Banken var inte till mycket hjälp. Får visst göra allt själv. jajaja.
Sara och jag gjorde stan. Inte mycket att hämta. En skrivbok ( kan tydligen aldrig få nog av dom) Och ett pennskrin.
Känner mig som 7 år när man ska börja skolan igen. Är bara ryggsäck köpet som saknas.
Handlade mat också, jädrar så¨mycket folk som hade tomt i sina kylskåp.
Nu bakar jag vinbärsmuffins. Jag är en Bak-Maja. Roligaste som finns är att baka.
Det värsta är att jag inte vill äta dom. Får ge bort dom till någon. Jaja.
Pappa kan ju få med sig en lycko muffins imorgon när han spelar golf.
Sen ska jag ta mig en springtur i regnet. Orkade inte vara kvar i arvika i 3 ½ timme för att träna ett pass.
Så det så.
Nu har smöret smält klart.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback