Torsdag

SEMESTER! Jag har semester. En hel vecka. Så det så.
Så imorgon ska jag ta en tur till Orust, Nösund. Muuuusigt.
Sara,Lars,Maja,Momma,Poppo,Kajsa,Johan,André,Mamma, Pappa & Jag.
Släkten är värst. Så jag har packat ner kläder o bla blaablaa.
Hjälper mamma som är eld och lågor (hon är som en jagad höna när hon har mycket i huvudet, så hjälper henne lite så hon blir liiiite lugnare.)
andré har inte packat........jag är icke förvånad. Han ska packa imorgon. Ja kommer han inte innan kl 12 så åker jag själv.
Fick brev från försäkringsbolaget. Dom skulle invänta och se hur Tyskens förklaring var, men min bil kommer bli hel igen! Yeeeej.
Kollade Studera.nu. Jag kom in på Optiker på Karolinska institutet i Stockholm. Jaha, yttligare val i livet man ska göra....
Väntar fortfarande besked från Norge. Gaaah. Sanna hade också kommit in så... Iiiiii beslutsångest.
Har tackat ja iallafall så får vi se om jag dyker upp i Huvudstaden till hösten eller icke.

Nu ska jag hjälpa min sönderstressade hönsmamma.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lina Johansson

Jag fick nästan lite panik när jag såg att jag kommit in och skulle svara ja. Då tänkte jag fan, är detta något jag verkligen verkligen vill :P Men det är som Mirja sa.. man kan ju alltid hoppa av ;)

2009-07-10 @ 08:35:41
Postat av: Lina Johansson

Jag fick nästan lite panik när jag såg att jag kommit in och skulle svara ja. Då tänkte jag fan, är detta något jag verkligen verkligen vill :P Men det är som Mirja sa.. man kan ju alltid hoppa av ;)

2009-07-10 @ 08:35:53
Postat av: Kristin

Jaaa, och jag vet inte ens om jag SKA gå där. Måste vänta besked från Norge också. Sen ska jag bestämma mig. Men bäst o ha en plats ifall att. Busigt ;)

2009-07-10 @ 10:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback