Tisdag

Jaaa, semestern är i full gång. Har varit full stuga här de senaste dagarna.
Har spelat golf; 18 hål 2 gånger. Yeeh jag är duktig. Så bra vet jag inte om de gått med gör de iallafall.
Springer lite rundor med min mor. Igår var jag ute på kvällsprommenad själv. Hela min häl blödde.
Så idag går jag som en tant. Annars är det mest mat, kakor & sådant som präglar våra dagar.
Nu ligger jag på gräsmattan och solar. De andra är och spelar golf på korthålsbana.
men har stukat handen så vilar den lite. Ska planera mitt liv lite. Kolla upp lägenheter, skolor osv.
Jaa jädrar, mycket att tänka på.
Sen ska Johan hjälpa mig lägga upp ett tränings schema. IiiiIi Känner att jag är på en platå
och utvecklas inget alls. Så hoppas de hjälper.
Sen blir de fisksoppa & Gino. Weeei. Tycker om semester...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback