Tisdag

Jobb. Tråkigt. Tur att Malin jobbade. Slutade. Hade max beslutsångest om jag skulle träna eller ej.
men tog mig i kragen. HK. Löpning 40 min och sen Bodypump. Nu är jag nöjdare än nöjdast.
Har även sagt upp mitt medlemskap på HK. Lite tråkigt. Men dags att mova on.
Har fullspeckat schema:
Onsdag: Jobba. Träna. (Iii) Sova. (lite tråkig dag kanske. meeen ändå)
Torsdag: Jobba. Till André. Träna. Prison Break (har blivit nördar båda 2)
Fredag: Sova. Ledig. Till Mormor & Morfar och ha en slappdag. Plocka Hallon i deras kilometer långa hallonhäck.
På kvällen blir de vin med la familia (delar av den)
Lördag: Ev. Tur till Kongsberg. Vore ju kul o se hur stället ser ut.
Söndag: Jobba. Leka?

nej. Ska lägga mig i sängen och spela The sims. Jag är en nörd nörd nöööörd.



Kommentarer
Postat av: Moa

Vill träffa dej oxå!! Saknar dej ju! När&var!?

2009-07-29 @ 12:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback