Onsdag

Det är varmt. Uschamejjen. Jag påbörjar mitt jobbande. 10 dagar i rad. Halleluja. Nu har jag bara 8 kvar innan jag ska ha semester en vecka. Jädrans så skönt. Så jag tillbringar mestadels av min tid på Kaffe Kvarnens kök.
Men gör min sista helg där nu, sen börjar jag på Linneväveriet istället. Lite skönare luft i deras lokaler.
Kommer sakna mina kära jobbarkompisar. skönt gäng. Men de blir nog bra på Linneväveriet också.
Ska snart iväg o stänga in mig i spinningssalen på HK. Skönt. Trampa runt runt runt på en cykel som inte kommer någon stans. Under helgen blir de nog ett besök till Arvikafestivalen. Kanske knäcka en öl eller så.
Igår blev jag arg. Sanna ringde mig och bad mig kolla min ansökan till Optikerlinjerna för på henne så står det att hon inte är behörig...Och så stog de på min med. Sista kompletteringsdsagen var igår. Gulp. Ringde till massa gubbar & tanter. Fick skicka betygen med Express brev. Men sen fick jag svaret att det kommer hamna som lägsta prioritering och det tas upp om de får tid...Så nu är Stockholm och Kalmar ganska kört. Är lite lätt irriterad på Karlstads univeristet som är så kassa att de inte informerar noga om det. Nu kommer jag säkert missa de utbildningarna. Tur att jag skickat in ansökan till Norge också. ber till Gudarna att det har kommit in rätt papper osv.
men nu ska jag läsa min bok som jag fick av mamma igår.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback