NDOa

Vilken dag.Började 9. Kl 2 fick jag rycka in till Kvarnen. MASSOR med folk.
Skulle tränat halv 7. Gick inte att komma ifrån. Nuhar jag precis kommit hem.
Ska ta på mig mjukisbyxor o lägga mig i soffan.
Helt jätte trött. 10 timmars arbete. Mat: ½ lax och en smörgås.
Nu kokar pappa färskpotatis så ska äta lite. Sen ligga i soffan o vila.
Imorgon är det jobb. Sen till André. Lovley.

Men det var jätte jätte kul o jobba lite på kvarnen, har saknat det.
Thea & Frida, vilka människor. Skrattade så jag nästan nästan kissade på mig.
Kan berott på att jag var extremt kissnödig eftersom jag inte hade tid att gå på toa på ungefär
hela dagen. Men kul var det.

Nej, nykokad potatis & bregott havssalt är grejer de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback