Kväll

En promenad, en middag och en misslyckad pollykaka senare är jag mer positiv till livet. haha
Mina vänner. Jaa, ni gör allt lättare. Så skönt när man kan sitta och säga precis vad man tänker.
Inga misstolkningar eller annat. Ni vet hur jag fungerar, mina konstiga komentarer och allt.
Och jag känner er. Jag älskar er. Thats it.
Nu ska jag rengöra ugnen från all pollykaka smet som hamnade där. Så kan de gå när det är 3 kockar i köket.
Men maten kan man icke klaga på. Inte filmen heller, trallar beatels låtar så de står härliga till.
Nej nu ska jag ta fram diskborsten.

Pussokram

Kommentarer
Postat av: sara

så mysigt vi hade :) åhh va jg kommer sakna er när ni ska åka härifrån :(

2009-07-19 @ 09:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback