Dag 2.

Idag har jag varit i 2:a Sorteringen ungefär hela dagen. Fixat och dolat. Har lärt mig hur man viker dukar. Gjort massa prislappar på metervaror. Lärt mig göra fina paket. Det är ungefär 100 gånger så mindre stressigt än kvarnen.
Men saknar ändå tempot på Kvarnen. Skulle tränat terräng halv 7. Men kunder kom och var inte klar förräns kvart över så det blev ingen träning inte. Skulle/ ska ut o springa, men nu regnar det små spik. Och jag har satt mig ner = blir förslappad. Mamma & pappa kommer hem snart. Får ta och fixa min bil, eller skicka in skadeanmälan eller nått.
Längtar tills jag får semester!!
Får gå ut o se om de blir någon löptur eller inte. Känner inte någon större motivation må jag säga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback