bkd

Måndag: Träning träning. Nya livet. Johans & Kajsas träninsschema drar igång. Bodypump & 1h10 mins löpning. Sen hämtade jag Ronia, handlade mat. Fikade på Kvarnen, Frida maxade våra räksmörgåsar kan man säga. Sen hem till Boda, prat. En prommenix i spöregn. Sen lagade vi mat och såg på bra film: solstorm. sen snutta kudden.
Tisdag: Upp tidigt, frukost och iväg. Lämnade av Ronia hos sig. Jag vidare till Speke där Carro & Karin väntade. Åkte till spa i Sunne :) Började dagen med solning & sen lite avslappning. Karin somnade. Sen tränade vi, jag med blytunga ben (aldrig i mitt snart 20 åriga liv har jag haft så ont som jag har i mina ben,armar,rygg mage, rumpa.....) sprang 40 min. Sen hoppade vi i poolen och badade lite, lite bubbelbad på de också. Sen mat, kall buffé tog jag. Mumms. Vilade lite i slapparsoffor. Sen ett träningspass till, 30 min på crosstrainer. Göttans. sen åkte vi en tur genom sunne för att se hur dom hade det.
2 Mycket trevliga dagar.
Imorogn ska jag leka med Viktor. Jag måste försöka se alla mina vänner innan jag flyttar. Har fått lägenhet. UIuiiiiii
Nybyggd. 19 kvadrat. Möblerad. Gwwash. Får se hur länge jag står ut.

Pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men kikki, vilken stad kikki???

Postat av: sara

Mysigt du har de :) skönt att de löste sig med boende. KOmmer jag och hälsar på vettu :)

2009-07-21 @ 21:25:12
Postat av: kristin

I KOngsberg Moa. Men lite närmare dig :P Och Sara, jag räknar med ett par övernattningar. Fast vi får nog sova skavfötter ;)

2009-07-21 @ 21:28:03
Postat av: Cärrå

Göööörgött idag :)) tack som tusan för det :) Kul med boende också :) en får gratulera dara :)

2009-07-21 @ 23:00:52
URL: http://!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback