Träning.

Ja, så har jag tränat 2 timmar. Först Bodypump, börjar hitta glädjen i det igen. Förr va de bara tråkigt, men nu börjar de bli kul! Sen kom Helena och vi Bodystepadde. De är åandra sidan alltid roligt (:
Helena körde hem mig. Snällt. Så jag har försökt fått bort den brända lukten i garderoben. Skurat golvet och väggarna. Och sprutat parfym. Men de hjälper nog inte.
Ätit knäckebröd och ägg. Gott gott.
Nu ska jag plugga lite, måste få ordning på mitt pluggande igen.
Men räknade lite matte förrut, och de börjar lossna med cos, tan & sin nu.
Imorgon har vi sovmorgon, men ska ut och springa på morgonen. Försöka iallafall.
Sen skola. Går till halv 5, sen träffa mammma, Mormor & Morfar. shoppa lite. Sen blir de Bugg för hela slanten. Tsss.

Tjipp Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback