Torsdag

Känns som fredag. Men de är väl för att jag är ledig imorgon. För första gången sen jag började skolan i höstas kan jag slappna av en hel helg!! Jag behöver inte plugga på något. Känns extremt bra. För jag är trött och vill bara vila.
Igår somnade jag halv 11, sov oavbrutet till kl 8. Gick i skolan på världens onödigaste föreläsning (skulle säkert vara intressant om vi inte hade tråk hans) Jag gick där ifrån tidigare för jag orkade inte lyssna på hans prat.
Var hemma i skogen halv 1, lagade mat och la mig i soffan för att vila lite. Jag sov till kl 4....
Men nu har jag ätit en apelsin (man blir pigg då) och satt på mig träningskläderna. Ska åka och hämta mamma på jobbet och sen till HK, vette tusan vad jag ska träna, kanske springa lite och Core. eller stepp bas och Core.
Spelar ingen större roll. Vill bara få ur mig lite energi.
Imorgon ska jag baka bullar, springa och åka till Challa och se på hockey med sara. och träffa A så klart. hehe.

Nej måste packa träningsväskan.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback