Torsdag.

Ja, ännu en natt med lite sömn. Jag har kommit på att jag är släkt med min mor. Vi har livlig fantasi. Jag ringde till André igår kväll. Men kom direkt till röstbrevlåda. Så var det i ca 3 timmar. Ja, då kom jag på massa saker som kunde ha hänt. Hahaa. Ja men de var antagligen nått fel på telenätet för han kunde inte ringa till mig heller.
Men jag kunde inte sova. så ännu en morgon då jag var lätt död när jag vaknade. Nu sitter jag, helena & Sanna i skolan och pluggar Ellära. Pust & Stön. Jävel så tråkigt det är.
Har prov kl 1. Och ambitiösa som vi är åkte vi hit halv 9.
Sen ska jag hem och städa lite, eventuellt träna. men mina ben är lite sega. Sen ska vi ha bak dag :)
Och lite film på de också.

nej måste plugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback