Tisdag

Nu är jag hemma i Karlstad igen, känns skönt att komma hit igen faktiskt. Lite kyligt om fötterna men med 2 par sockor på sig så går det. Jag har ätit varm smörgås från min nya smörgåsgrill som jag fick i julklapp. Den är röd. Den är fin. Huihi. Iallafall var det gott och mättande. Så nu sitter jag med magen rakt ut och ser på One Tree Hill. Kan inte sluta se på det. Beroende frammkallande.
Nu får jag väl snart krypa ner i sängen och sova, upp kl  7 imorgon igen och till skolan....
Men de ska bli kul och träffa alla igen.
Men nästa vecka är det tenta igen och jag har inte öppnat boken än, men de löser sig. de gör det alltid. På ett eller annat vis.

Nu ska jag slå en pling till min käre pojkvänn och se om han lever.

God natt, sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback