Tisdag

Sovmorgon idag, var lagomt trött imorse när jag knappt sovit nått. Vaknade varannan halvtimme.
Men tog mig upp ur sängen och ut och sprang. Men efter mina träningspass igår så var mina ben icke pigga alls.
Men sen åkte jag till skolan. Pluggade lite fysik, eller vi beklagade oss mest.
Sen hade vi fysik föreläsning med allas favorit lärare, Per Eric. Han gör fysik kul. Säger endel om hur duktig han är.
Slutade 4, mötte mamma & mormor & Morfar på stan. Köpte en kjol. Mamma köpte en träningsväska & en GANT tröja till mig. Min mamma är väldigt snäll. Min pappa med för den delen. Tsss. Ja jag fjäskar. Men eftersom jag vet att min absolut säkraste besökare är mamma så får man ju passa på.
Sen åkte jag till Sanna, helena var även där.. Satt & prata skit innan vi åkte till Bugg kursen.
Lärde oss de vanliga stegen + att snurra. De va lite knepigt. Men de kommer nog.
Nu ska André snart ringa, sen ska jag sova.
Imorgon går vi i skolan halv 9- halv 5. Sen träning 6-7.  hemma halv 8. Då har jag ett prov att träna på.
AJAJJJ. kommer gå åt pipsvängen.

God natt

Kommentarer
Postat av: sofi

joda, har nere ar det hur bra som helst. lite skandaler hit och dit, borjar kanna lite EK-varning kan man saga. men annars ar det riktigt bra, sisadar 35 grader och jattevarmt. firade nationaldagen i mandags, jisus sager jag.. tiki ligger lite efter :p flyttar snart upp till bondi (en stor strand), sa da blir det solning och party dygnet runt i tio dagar. inte sa avundsjuk pa er darhemma som har sno nu kan man saga :p



allt bra hemma annars, nagra skandaler i arvika? eller du kanske hanger mest i karlstad nu for tiden? far ta en EK-kvall pa bryggan i sommar tycker jag :) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback