Söndag.

Igår va de film, godis (jag bröt mitt löfte, jag klarade mig inte mer än 2 veckor. hahahaa) och mys.
Idag sov jag till 11 (jag är tonåring nu, de måste vara så) frukost sen åkte jag, mamma & andré till Gunnarskog och grillade korv med kusinen Maja, mormor, morfar, sara & Lars. Sen såg vi på skidskytte, sen proppade mormor i oss alldeles för mycket kakor osv som vanligt. Lämnade av André i challaberg. Åkte hem och nu ska vi äta fisksoppa och se på söndags film. Börjar inte förräns kl 1 imorgon så åker till skolan då.
Orkar inte köra nu när de är mörkt.

Nej, ska skriva mejl till skolan i norge nu. Dags för beslut snart.....


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte bara en kaka för mke... ;)

2009-01-19 @ 21:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback