Pizza ovänner.

Nu är Peak rean över. De gick förväntansfullt bra. Shoppade loss och fyndade, Jag är glad. hehe
Sen ringde jag & elin och beställde pizza, men när vi kom fram så hade dom tappat bort sin beställning. Men de tog 10 min o vi fick vår pizza, åkte hem o åt mat. När elin precis åkt hem, ringer pizzerian. En mycket arg pizzabagare säger att jag inte hämtat min pizza, de hade ju ja visst gjort. Sen kom de fram att jag ringt fel nummer och beställt pizza hos en annan pizzeria än vi hämtade den vidl. Han var icke glad, babblade om att han stog där med en pizza utan kund som betalade. Men jag har ju fått pizza i magen och jag är nöjd. Inte mitt fel att ja råkade slå fel nummer. haha
Nu har jag packat. Hem imorgon. Så det så.
Nu ska jag sova, för ja vill inte plugga!! Så det så!

Puss

Kommentarer
Postat av: Elin

aj då va ju lite otur med pizzan;P hehe men för oss ordnade det sig ju iaf :)

2009-01-09 @ 15:41:01
Postat av: Carro

hahah ni är så kassa ;) nu känner ja mig extremt överlägsen :)

2009-01-10 @ 10:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback