Onsdag

Började skolan halv 9. Jag var med död än levande. Fruktansvärt trött. fick kaffe vid 10 och piggnade till lite och hörde ett par ord som matte läraren sa iallafall. Sen lunch, sallad a´la kristin. Gottit.
Hade kemi, tråkigare än tråkigast. Sen skippade vi matte lektionen och pluggade elllära istället.
Kom hem 4. på med springkläderna och ut i kylan. Hade extremt mycket energi. Gich hur lätt som hellst. Ville inte sluta springa. Ska försöka ta en tur innan skolan imorgon också. Bara för att det är så skönt.
Nu har jag försökt mig på alla konstiga formler till provet imorgon. Jag bryr mig inte. Orkar inte.
Men har gjort lite uppgifter iallafall.
Nu ska jag göra mig redo för sängen. Har en känsla av att jag kommer slockna som en klubbad älg,

Puss

Kommentarer
Postat av: sofi

haha, m kanns som forr ;p

roligt det later med formler och grejer du.. nastan sa man langtar tillbaka till matten.. eller kanske inte :p

yes, ek3 till sommaren blir kul.. far forsoka fa med oss allihop :p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback