Måndag

Jajaaaa, då är de dags igen. Börjar med Matte D idag, vilken härlig måndag. Men börjar inte förräns kl 1 så nått positivt är de ju. Sov hemma i skogen och åkte hem till lägenheten nu imorse. Eller förmiddag kanske. Va inte direkt kul att köra men de fick ta den tid det tog och nu är jag hemma och har packat upp.
Ska ta bussen kl 12 till Universitetet och möte upp mina vänner. Sen ska vi i samlad trupp möta Matte D. Jaaa, nu är de bara positivt tänkande som kan rädda mig. haha.
Sen hem (beror på när vi slutar) så om jag hinner med så ska jag träna bodystepp ikväll.
Annars blir de nog en lugn dag.
Måste handla mat också. attans. Jobbigt och tråkigt.

Nej nu få rja skynda till bussen, vem vill missa att sen sin nya klass (ca 100 pers) Många nya ansikten med andra ord.

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback