Måndag.

Jaha, då va de måndag igen. Men går bara i skolan 3 dagar. Är ledig idag. Plugg för hela slanten idag. Men kl 5 tar jag nog paus för att steppa. Känns som de kan behövas efter 4 timmar i min biologibok.
Helgen har varit bra. I lörsdags pluggade jag mycket och kännde mig duktig. Sen sprang jag milen och kände mig ännu mera duktig. André kom och vi skjutsade mor o far till Pettersson. Bagade bastu och såg på film. kl 12 bestämmde jag att mamma o pappa fick ta o komma hem. Så vi hämtade dom, fast dom ville inte alls hem. Var hemma kl 1 och sova.
Söndag, upp o plugga en timme innan A vaknade. Sen frukost, plugg/tv (merst tv), bakade chokladbollar. Till Challa, spelade Nhl. Jag är skiiit bra. eller icke. Såg på film. Sova.

Skulle egentligen till tandläkaren idag. Men den blev inställd. Så åkte hem till K-stad och grejade. Nu lunch och plugg.

'Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback