Kaffeberonede

Ja då sitter man här igen. Vid mitt köksbord och ska slå upp biologiboken.
Skulle ha skippat kemi föreläsningen på förmiddagen för de enda jag gjorde var att sitta och rita, ränsa min plånbok och fixa min telefon. Men sen åt vi lunch, Sanna & jag bestämmde oss för att börja på buggkurs nästa vecka. Så därför har jag gått runt och varit jätte glad. Bara för att få göra nått kul i min vardag. Tsss. Så på tisdag är första lektionen.
Nu har jag kokat 6 koppar kaffe, får se hur länge dom  räcker eftersom biologi är som världens bästa sömnmedel.
Idag har även min övertalning om att sanna ska bli optiker börjat. Ska ha med henne till Kongsberg till hösten. Haha.

nej, pluggggg.



vill ha sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback