invigning av vinglas.

Jag gör så mycke nu att ja inte har tid att blogga. Igår så var de skola, Sen tränade jag & Helena. Bodypump. Jag tror som alltid att jag är lika stark som när jag tränad det 3 ggr per vecka. Men hejoch hå mina muskler har nog försvunnit.
JObbigt var det och enorm träningsvärk idag.
Sen så handlade vi mat, hämtade Hannamaria, Sanna & Lisa. Kom hem till mig och åt varma smörgåsar.
Sen drack vi skumpa & massor med vin. Ja men de är ju inte fel och supa till lite sådär på en onsdag.
Riktigt kul hade vi iallafall. Satt och söla ända fram till halv 2 i natt. enbart prat och vin.
Nu imorse skulle jag laga en god frukost. Värmde bröd i mikron. Glömde bort det och hela lägenheten blev rökfylld.
Tjossantjossan hur de kan gå. Nu ska jag smita till bussen i mina NYA skor. Ja jag har köpt skor igen.
Men var nedsatt från 1500 till 500. Vilket kap.
nej bråttom bråttonm.


Kommentarer
Postat av: Lina

Och eftersom man är tjej har man faktiskt TJÄNAT 1000 kr på det där :P Killar skulle säga att de förlorat 500 ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback