Inte så happy fredag.

Det verkar som jag är inne i en otursperiod eller något liknande.
Fast de har gått lite bättre idag. Åkte tåg in till stan, bärde min extreeemt tunga väska till Richardsons.
Pluggade lite (betoning på lite) Gick till Sara & sen tog vi en tur på stan.
Satt på City och fikade i 2 timmar eller nått. Mycket kaffe. Haha. Sen följde jag med henne tillbaks
till sin lägenhet. satt och pratade ännu lite mer. Sen mötte jag André på stan. Vi fikade vi också.
Fika dag delux. Skulle till tandläkaren, Men mamma hade sett fel dag, (inte första gången de händer ska jag tilllägga)
Men som tur var så hade tandläkaren inte hunnit gått hem så jag fick kolla mina tänker i 2 minuter.
Och nu måste man betala för tandläkaren. På dessa 2 minutrarna tjänade de 149 kronor. Bra timmpenning de där.
Mamma kom och hämtade mig och vi åkte hem. Nu ska jag sova i soffan. Jätte trött för Andrè snarkade som en stucken gris i natt. HAhHahahaa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback