heyandho

Uppe med tuppen. Lättare att gå upp ur min sköna säng idag.
Igår: Skolan kl halv 9, väntade i en timme på en lärare som missat att vi började skolan idag. Smart poäng till han.Fick en annan lärare istället. Jag smet från den lektionen och till doktorn. Har en stor knöl i bröstet så doktorn (en kvinnlig sådan) klämde på mina bröst och sa att de antagligen inte va någon fara men jag ska på mamografi nästa vecka. Hujjedamej.
Sen tillbaks till skolan. Pluggade Biologi (upptäckte att vi har tenta nästa vecka) Satt kvar i skolan till kl 5, tog bussen in till stan med Carro. Till livskraft och ja tränade RPM, grymmt kul. Mycke energi, jaa ett bra träningspass helt enkelt.
Hem och plugga lite och kollade på de nya avsnittet av One tree hill. SOva
Idag: Skola. Kemi halv 9 till 12. Sen sitta kvar o plufgga. Kl halv 6 kommer Elin och vi ska på Peak rean ihop. Plus Caroo.


Nej frukosten måste avslutas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback