Happy friday.

De är fredag. Våran lärare var snäll och vi fick sluta en timme tidigare. Snällt.
Fick tillbaks biologitentorna. Klarade även den. Kan inte hjälpa och känna mig lite lätt stolt över att jag klarat alla tentor hittils. Huhihi. Så nu är all Biologi avklarad.
Bara fysik B, Kemi B, Matte D & E kvar. hahaha.
Men de är bara att bita ihop.
Nu är jag hemma och har ätit knäckebröd. ska ut och springa en sväng.
Innan André kommer (: Vi ska på Bio med HannaMaria & Pelle sen ikväll.
Kommer inte ihåg vad filmen hette men de är inte så noga. hehe.

Igår bakade vi super goda kakor. Rekomenderas. Så vi åt upp allihop. hahaa.
Såg på 2 filmer. 21 - mycket bra. Och Dagboken. Jag, sanna & helena satt på rad och gråt så tårarna rann över kinderna.
Fin film.

Nu ska jag bli av med denna springningen så känner jag mig nöjd sen.

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback