Fredag

Då var de helg igen. och jag är återigen hemma i boda. Skönt. Dagen idag har sett ut så att vi hade biologi från 10-12, åt lunch och sen in till stan och tog tåget hem till Arvika. Satt och diskuterade viktiga frågor med Jonas & Torbjörn på hemmvägen (går i min klass). Sen när vi anlänt till arvika tog jag mod till mig och gick till synsam och frågade om de tog emot sommarjobbare, hon skulle höra med sin chef. Men de verkade inte helt omöjligt. Sen mötte jag André i 2 ½ minut, innan han åkte igen. Upptagen den gossen. Jag gick vidare till HK, sprang 5 kilometer och styrketränade i 30 min.
Mamma kom och sprang hon också, pratade med Ola under tiden. Och även där har jag en chans för sommarjobb eventuellt. Kul kul.
Åkte hem, plugg & ett knäckebröd. va så hungrig så. Men nu står mamma och lagar mat och jag ska återgå till min Biologibok. men vad annars kan man göra på en fredagskväll??  (inte bitter alls)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saknar våra gamla fredagkvällar:p..Själv ska jag gå och sussa nu..upp och jobba vid dumma klockan 4 imorgon..!! Som sagt, jag saknar er!

2009-01-09 @ 20:25:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback