.

Då blev de kväll ännu en gång. Vart tar mina dagar vägen?
Jag har iallafall pluggat lite idag, men alltid dagen innan tenta så gör jag massa annat.
Jag har plockat rätt i skåp o graderoben. Tagit bort julsaker (skönt, trött på de röda)
Ätit kvällsmat (yoghurt + müsli, varm smörgås med fetaost) Gott va de.
Sen kom en gubbe och lagade mina element, jaa så nu har jag det faktiskt varmt hos mig!
på första gången på hela vintern.
Nu ska jag gå och lägga mig, en sista koll på mina anteckningar sen får de ta mig tusan räcka.
Imorgon ska jag hämta Sanna kvart i 8, ta bilen till skolan (annars måste man ta bussen 07:20 o de är inte så trevligt.
Sen skriver vi tenta ett par timmar. Sen hem och göra fint i lägenheten. Här ska storstädas.
Kl 6 är det RPM, de vill man inte missa och ev. leka med Carro på kvällen.
På Torsdag har jag fysik (med hemska Hans) Sen ska jag åka hem igen.

god natt alla vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback