trött-.

Vet inte riktigt vad det är med mig i natt. Kan omöjligt sova. Gick o la mig kl 10. pratade med A till halv 11. Sen dess har jag luggit och vridit och vänt mig, kastat kuddar på golvet, druckit vatte, och mjölk, kissar antal gånger, bytt sovplats till min lilla soffa, bytt tillbaks till sängen. Nu är mitt sista hopp att få sova att ta en paus från att försöka sova. Jag är helt slut, sjukt trött, men de går inte att somna. De har nog gått åt huvudet åt mig, jag tror inte att jag kan sova.
Men heeey, jag ska upp om 2 ½ timme. Om jag somnar nu kan vi ju glömma att jag kommer upp till skolan imorgon, om jaag kommer upp så kommer det sitta en sovande Kristin i föreläsningssalen imorgon.
Har aldrig varit med om dettta förr, sova har varit mitt absolut minsta problem. haha.

nej får väl återgå till mitt försök att sova.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback