Torsdag

l 02:45 ringde paula och var utanför mitt hus. Stackare skulle upp och jobba kl 7 imorse igen. Medans jag har sovmorgon idag. Så jag sov till 9, tog en springtur i 45 min. Halkigt var det och magen var hungrig. Duschade och åt frukost. Kollade på One tree hill. Sminkade mig och här sitter jag. Bussen går om 20 min så ska väl börja ta på mig kläder och traska upp till Rud. Har fysik lektion från 1-3. Ganska skönt. sen sitta & skriva labbrapport och plugga lite innan jag & helena ska iväg och träna igen. Kul och ha någon att träna med. Ikväll blir de bodyattack. Länge sen jag körde de nu så.
Sen ska jag hem och packa. Får se om man vågar sig på att ta bilen hem imrogon eller om jag tar tåget.
Får kolla vädret lite. Inte kul och köra om de blir snökaos.
Vet inte vad helgen har att bjuda på. Ska försöka träffa A en sväng. sen kanske kusinerna skulle komma till boda. får väl leka med dom lite. Ev. lite vin med elin. :)
Ja de löser sig, löser de sig inte så kvittar de.

Nu ska jag iväg & plugga. Yeeeeej. Är inte motiverad för tillfället. Men de är bara knappt 3 månader kvar! tiden går fort...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback