Tisdag

Äntligen tisdag- Dvs. En dag närmare helg. SKööönt.
Haft en fysik dag. fysik lektion & föreläsning. Helt okej dag.
sen åkte jag direkt till livskraft o sprang 6 km. Bättre än inget alls.
Hem åt flingor o mjölk & världens godaste apelsin. Ville inte att den skulle ta slut,.
Men uppäten blev den fort. Ska snart iväg och bugga.
NIce nice. Har världens träningsvärk i bröstmuskeln. På pumopen igår så la jag på vikter på varje muskelgrupp.
Så de käns lite här o var att kroppen har tränat. Skönt. ska bli ett sånt pass imorgon också.
+ RPM. Om helena vill följa med.
Sen på torsdag har jag bara fysikföreläsning. & egentligen matte lektion, men ska räkna hemma så jag kan åka hem redan kl 12. Jaaaaa.
Längtar längtar.......Vill leka med mina vänner, ha myskväll med mamma & pappa, & pussa på andré. Så det så.

nu ska jag åka och hämta sanna & helena..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback