Tisdag-

Ja, ännu en tisdag. Tisdagar är en ganska tråkig dag om man tänker efter. De är låångt kvar till helg och en ganska meningslös dag. Men idag har vi varit effektiva, hade matte föreläsning halv 9. Meningslös, så i pausen smet jag, sanna & helena och satte oss och jobbade själva. Jag hann göra riktigt mycket så de var skönt. Fast sen hade tydligen matte läraren gått igenom nått viktigt, men får skriva av någon helt enkelt.
Sen hade vi kemi labb, sanna & jag klarade den galant. Inte för att vi förstog speciellt mycket men den genomfördes med bravur. Tog biussen in till stan och livskraft. Sprang lite intervaller på löpbandet. Hadew varit skönare att gå ut o springa, men de är liiite större risk att slå ihjäl sig då.
sprang mina 5 km, fort in i duschen och hann med bussen hem, nu ska jag plugga en snabbis innan jag ska iväg och bugga. Yeeah. Hoppas på att min höger snurr sitter idag. & jag vet att sara och micka sitter o små flinar och tycker jag är töntig när jag buggar. men ni ska minsan få se när vi är 68 år och ska på PRO danser ni. Då kan jag dansa med alla gubbar medans ni får sitta och titta på. Ja man måste vara förberedd, nej nu ska jag plugga lite fysik innan jag åker.

Pusss


Looove loveee.


Kommentarer
Postat av: elin

haha! jag vet inte vad det är men jag skrattar alltid när ja läser din blogg..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback