Söndag.

Ja, ännu en helg har flugit förbi. Dom går alldeles för fort.
Men Haft en mycket bra helg, igen. Igår var det alla hjärtans dag.
Ganska överskattad dag egentligen. Men jag & andre badade bastu & bubbel
och sen lagade jag mat. Mycket gott.
Sen gjorde jag et tårta. Så magen blev minst sagt mätt. La oss i soffan och såg på
Den där mary.. Sen slocknade jag. Vaknade inte ens när andrés ring klocka ringde imorse, och den är inte tystr alls.
Åt frukost o sen ut och åkte pulka bakom fyrhjulingen. haha inte lite kul. Jaaa men man kan ju inte växa upp vid 19 års ålder. måste få leka lite ibland.

Nu ska jag fortsätta plugga kemi och sen packa och åka till K-stad igen.


Inte liiite god :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback